Je winkelwagen is momenteel leeg!
Veelgestelde vragen
Ik twijfel of de foto wel geschikt is voor een ‘eigen tegeltje’. Wat nu?
We denken graag met je mee! Stuur ons een mail met de foto(‘s) en je vragen. Wij zullen met je meedenken op basis van onze ervaring en zo tot een leuke oplossing komen.
Wat zijn de verzendkosten?
Hieronder zijn de verzendkosten voor aankopen tot โฌ 50 in Nederland, Belgiรซ en Duitsland weergegeven.
Land | Verzendkosten |
Nederland | โฌ 4,95 |
Belgiรซ | โฌ 8,95 |
Duitsland | โฌ 8,95 |
Voor verzending buiten Nederland, Belgiรซ en Duitsland worden de tarieven van PostNL gehanteerd. Stuur ons in dat geval een mailtje, dan zorgen wij ervoor dat het tegeltje op de juiste bestemming komt.
Naar welke landen verzenden jullie?
De tegeltjes kunnen wereldwijd verzonden worden. Hierbij hanteren we de tarieven van PostNL.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor importbelastingen/douanekosten van/naar het buitenland.
Kan ik mijn product retourneren?
Je mag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw product* retourneren. Je doet dit door binnen deze 14 dagen een e-mail naar info@eenmooimomentje.nl te sturen met daarin je naam en het ordernummer.
Je ontvangt dan een bevestiging van ons waarin staat hoe je het pakketje kunt terugsturen. Na het ontvangen van deze mail heb je nog 14 dagen om het product naar ons op te sturen.
Wanneer het product door ons in goede orde retour is ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is gedaan.
* Let op: gepersonaliseerde tegels kunnen niet worden geretourneerd. Onze gepersonaliseerde tegels worden speciaal voor jou op bestelling gemaakt met hierop jouw tekening en/of tekst. Om deze reden is het niet mogelijk deze tegels te ruilen of te retourneren.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestaande tegeltjes uit de collectie en houders worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd.
Voor gepersonaliseerde tegeltjes is de levertijd 1 ร 2 weken.
Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL ontvang je een mail met daarin de track&trace code om je bestelling tot aan de deur te kunnen volgen.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Had je jouw bestelling al thuis verwacht? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij uit wat de status is van je pakket.